Ruilen of retourneren
Heb je iets besteld maar is het toch niet naar wens? Dan kun je het artikel natuurlijk altijd retour sturen. Je kunt hierbij kiezen voor omruilen naar een ander artikel of het terugstorten van jouw aankoopbedrag.
De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw eigen rekening. Uitzondering hierop is als wij iets verkeerd hebben geleverd. Hiervoor kun je contact met ons opnemen.
Ruilen
Wanneer je een artikel wilt ruilen kun je dit per e-mail bij ons aangeven. Hierdoor kunnen wij jouw omruiling z.s.m. in orde maken.
1. Stuur een e-mail naar mail@dansboutique.nl met daarin welk artikel je terug wilt sturen en voor wat je het wilt omruilen. Vermeld hierbij het nummer van jouw bestelling. Dit nummer vind je o.a. rechtsboven op je pakbon.
2. Pak het artikel/de artikelen in en verstuur deze naar onderstaand adres.
Dans Boutique
Retour #jouw bestelnummer
Anna paulownalaan 54
3708HJ Zeist
3. Je ontvangt van ons bericht zodra wij jouw zending hebben ontvangen. En we laten je weten wanneer jouw nieuwe pakketje naar jou onderweg is.
Retour
Wanneer je een artikel terug wilt sturen willen wij je vragen dit per e-mail aan ons door te geven. Dan kunnen wij de post in de gaten houden voor een snelle afhandeling van jouw retourzending.
1. Stuur een e-mail naar mail@dansboutique.nl met daarin welk artikel je terug wilt sturen. Vermeld hierbij het nummer van jouw bestelling. Dit nummer vind je o.a. rechtsboven op je pakbon.
2. Pak het artikel/de artikelen in en verstuur deze naar onderstaand adres.
Retour #jouw bestelnummer
Anna paulownalaan 54
3708HJ Zeist
3. Je ontvangt van ons bericht zodra wij jouw zending hebben ontvangen. Het bedrag voor jouw retourzending wordt binnen 24 uur terugbetaald. Dit loopt via ons betaalsysteem en kan een verwerkingstijd van 1 a 2 dagen hebben. Bedragen worden altijd terugbetaald naar de bankrekening/creditcard waarvan de bestelling is betaald.